Miesto výkonu práce: Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Dátum nástupu: Dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Plat: Od 1 300 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
Výhody / Benefit:
Popis pracovného miesta: - Poskytovanie technickej podpory interným aj externým zákazníkom v anglickom jazyku
- Získanie detailných informácií a analýza ohľadom problémov spojených s používaním systému
- Práca s interným ticketovacím nástrojom
- Monitoring a vzdialená správa a základné riešenie vzniknutých incidentov
- Eskalovanie riešenia problémov, ak si to vyžaduje hlbšiu odbornú pomoc
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami naprieč spoločnosťou
- Vzdialená správa HW/SW
Podmienky na uchádzača: Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
1
Kontaktná osoba: Mgr. Ivana Juríková
Telefón: +421 911 189 261
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok