Asistentka/Recepčná

STONEBRIDGE CAPITAL s. r. o

Miesto výkonu práce: Hlavné námestie, Bratislava

Dátum nástupu: Marec-apríl 2024

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Plat: 1 200 EUR/mesiac od 1200 výška mzdy závislosti od skú

Výhody / Benefit:
• nájdete u nás možnosti neustáleho vzdelávania a tím, ktorý bude povzbudzovať a podporovať váš rast, naučíte sa veľa nových vecí z rôznych oblastí
• budete sa učiť interným procesom fungovania hedžového fondu jedinečným spôsobom.
• pomôžeme Vám v začiatkoch aby ste mohla nabehnúť na vlnu
• kreatívne a dynamické prostredie hedgových fondov
• rozhodne sa u nás nebudete nudiť – nové nápady a iniciatíva sú vítané
• veľký priestor na sebarealizáciu
• výborná príležitosť na Váš osobný a kariérny rast s možnosťou pôsobenia v zahraničí – možnosť postúpiť na vyššiu pozíciu v rámci back-office alebo sa posunúť na iné oddelenia v rámci marketingu, analytiky a výskumu, fundraisu, vzťahov s klientmi alebo risk manažmentu.
• klasické benefity (cafeteria benefitov - športové aktivity, jazykové kurzy, spoločenské akcie, divadlo, kino, knihy, atď.)
• firemné raňajky a brunche
• zaujímavé finančné ohodnotenie - podnikateľská kultúra spolupráce v spoločnosti odmeňuje a podporuje motivovaných, oddaných, nadšených a intelektuálne zvedavých ľudí.
• ohodnotenie podľa výsledkov, nie podľa tabuliek a spoločenských konvencii
• skvelý kolektív, jedinečná firemná kultúra, spoločné akcie
• príjemné a prestížne pracovné prostredie v samotnom srdci starého mesta
Okrem toho:
• staráme sa o pitný režim
• vianočný bonus, sick day
Popis pracovného miesta:
Hľadáme entuziastickú kolegyňu, ktorá bude reprezentovať spoločnosť v súlade s našimi hodnotami. V Stonebridge Capital zohráva každí kľúčovú úlohu pre úspech celého tímu. Preto je pozícia Asistentky/Recepčnej v hedžovom fonde zaujímavou príležitosťou pre Váš osobný aj kariérny rast. Vaša kreativita v manažmente a logistike bude nepostrádateľnou súčasť tímu pri dosahovaní jeho investičných cieľov. Budete pracovať v rámci celého tímu a budete priamo podriadená CEO. Kvalifikovaná kandidátka musí mať chuť učiť sa nové zručnosti a spôsoby, ako maximalizovať a využiť čas CEO. Očakáva sa od Vás, že Vás práca bude baviť a napĺňať.

Okrem toho:

• budete vystupovať ako „tvár“ našej spoločnosti a zabezpečíte, aby sa návštevníkom dostalo srdečného privítania.
• organizovať a spravovať dôverné materiály
• uľahčovať komunikáciu a optimalizovať procesy medzi zamestnancami spoločnosti
• poskytovať administratívnu podporu pri nábore a HR zamestnancov
• pomáhať pri riadení vzťahov s externými dodávateľmi
• všeobecné povinnosti na recepcii
• správa obchodnej agendy - zmluvy, databázy
• organizácia firemných podujatí a eventov
• prijímanie návštev, starostlivosť o pohodlie hostí
• zabezpečenie príjemného a reprezentatívneho pracovného prostredia
príprava podkladov pre ekonomické oddelenie
• vedenie a zodpovednosť za zverenú pokladňu(bežná malá hotovosť)
• administratívna podpora vrátane správy a organizovania obchodných a osobných kalendárov, organizovania ciest, aktualizácie informácií, prípravy rôznych podkladov a plnenie úloh súvisiacich s organizáciou kancelárie.
• vykonávať súvisiace povinnosti a ad hoc projekty podľa potreby
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Strojopis - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Teams - Mierne pokročilý
Apple iOS - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2 roky relevantnej praxe v právnickej kancelárii, hotelierstve alebo internom prostredí
Kontaktná osoba: Martin Pitoňák
Telefón: +421917999959
Email: zivotopis@chcemzamestnanie.sk