Administratívny pracovník – poobedná zmena

DMi TRADING SK, s. r. o.

Miesto výkonu práce: Trenčianska 53, Bratislava

Dátum nástupu: ihneď

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Plat: 1 300 EUR/mesiac *Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s Vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami a inými osobnými charakteristikami.

Výhody / Benefit:
• stanete sa súčasťou stabilnej a úspešnej spoločnosti

• stanete sa súčasťou spoločnosti rodinného typu

• poskytneme Vám mesačné bonusové odmeňovanie v závislosti od výsledkov

• poskytneme Vám zamestnanecké zľavy na tovar

• poskytneme Vám príspevok na stravné vo forme stravovacej karty

• karta MultiSport

• doprajeme Vám work-life balance (časť práce je možné vykonávať z domu)
Popis pracovného miesta:
Do nášho tímu hľadáme šikovného administratívneho pracovníka/pracovníčku, ktorému/ktorej vyhovuje práca na poobednej zmene a ktorého/ktorej hlavnou úlohou bude:
• práca v skladovom systéme spoločnosti
• príjem tovaru do skladového systému
• sledovanie stavu zásob tovaru v skladovom systéme
• odpis tovaru zo skladového systému
• telefonický príjem objednávok od zákazníkov
• príprava dokladov súvisiacich s príjmom a vydávaním tovaru zo skladového systému, ako sú napr. expedičné listy, faktúry, dobropisy atď.
• fakturácia v informačnom systéme KARAT
• príprava podkladov pre účtovníka pre mesačnú účtovnú závierku
• spracovanie pravidelných tovarových inventúr v skladovom systéme
• aktívna komunikácia so skladom, ostatnými administratívnymi pracovníkmi a s vedením spoločnosti
• iné úlohy podľa požiadavky nadriadeného

Náš administratívny pracovník/naša administratívna pracovníčka má nastavený 8 hodinový pracovný čas:
• začiatok poobednej zmeny je stanovený približne na 14:00 hod poobede, keď pracovník/pracovníčka začne prijímať telefonické objednávky od našich zákazníkov (práca môže byť vykonávaná z domu) a následne vo večerných hodinách (cca o 19:00) prichádza do kancelárie, aby aby tieto telefonické objednávky administratívne spracoval/spracovala.​
Podmienky na uchádzača:
uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Paulík
Telefón:
Email: dmitradingsk@gmail.com