Telefonický operátor zákazníckej podpory s nemeckým jazykom – žiadny predaj – Práca z domu !

In Box Agency, s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu

Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť

Termín nástupu
ihneď

Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacPonúkaná mzda je od 1100€ / mesiac brutto + stravné príspevky. Mzdu vyplácame najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náš koncový klient je logistická spoločnosť v Rakúsku, pre ktorého operátori budú poskytovať pomoc pri hľadaní balíkov, informovať zákazníkov o polohe balíkov, termínoch doručenia a iná súvisiaca pomoc klientom. Operátori budú do systému zapisovať aj poznámky o všetkých uskutočnených telefonátoch – pre potrebu svojich ostatných kolegov. Plánovaná pracovná doba je 40 hodín/týždeň na osobu podľa harmonogramu a harmonogramu klienta, časový rámec je pondelok až piatok od 7:00 do 19:00 hod. a v sobotu od 7:00 do 13:00 hod. Každý jeden operátor má vybaviť 60 – 80 hovorov za pracovný deň.

Mzda a platobné podmienky
Ponúkaná mzda je od 1100€ / mesiac brutto + stravné.
Mzdu vyplácame najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca

Dátum nástupu
Prví operátori začnú svoje online školenie 22.1.2024. Školenie bude trvať 10-20 dní, podľa progresu zaškolenia

Výberový proces
Potenciálnych operátorov začíname klientovi predstavovať čo najskôr po reakcii na ponuku a prvotnom pohovore Následne absolvujú krátky Teams rozhovor so zástupcom rakúskej firmy.

Plánovanie pracovného času a zmien (evidencia dochádzky)
Pondelok až piatok (7:00 – 19:00) – 8 produktívnych hodín podľa plánovaného harmonogramu
Sobota (7:00 – 13:00) – 4 produktívne hodiny podľa plánovaného harmonogramu
Počas štátnych sviatkov v Rakúsku – nepracujeme
Počas štátnych sviatkov na Slovensku – v prípade, že je v Rakúsku pracovný deň – službu poskytujeme (a snažíme sa nahrádzať štátne sviatky v Rakúsku
Rakúska firma plánuje pracovný čas a informuje nás o harmonograme – a my posielame informácie operátorom.

Platená dovolenka: Zákonník práce stanovuje, že zákonný nárok na dovolenku je minimálne 4 týždne. Dovolenka zamestnanca, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši najmenej 33 rokov, je najmenej 5 týždňov.

Hardvér a vybavenie
Poskytneme vám nasledujúci hardvér:
1 x notebook s OS Windows 10 (RAM min. 8GB, 64 bit operačný systém)
Slúchadlá – napr.: Senheiser SC 660
2 x plochá obrazovka
Klávesnica + myš

Zamestnanecké výhody, benefity

– home office
– príspevky na stravu
– plná podpora
– HW a SW vybavenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis v nemeckom jazyku na email info@inboxagency.sk. Vybraných uchádzačov budeme čo najskôr kontaktovať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Náš koncový klient je logistická spoločnosť v Rakúsku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk – Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 – Pokročilý
Microsoft Teams – Mierne pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

zákaznícka podpora

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– Požadujú sa muži a ženy
– Dobrá úroveň nemeckého jazyka (slovom aj písmom)
– Nevyžadujú sa žiadne predchádzajúce zručnosti ako operátori call centra
– Dobrá interakcia s volajúcimi zákazníkmi
– Empatia a dobré zvládanie stresu
– Schopnosť pracovať s počítačom a naučiť sa pracovať s požadovaným softvérom
– Uchádzači musia prejaviť záujem o dlhodobé zamestnanie
– Ochota pokračovať v práci čo najskôr po prerušení práceneschopnosti
– Schopnosť vyriešiť technické problémy (softvér, internetové pripojenie atď.)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

In Box Agency je dynamická personálna spoločnosť založená odborníkmi z oblasti HR v roku 2004 . Začali sme sprostredkovaním zamestnania pre uchádzačov zo Slovenskej republiky do Veľkej Británie a Írska. Postupne sme naštartovali spoluprácu so zamestnávateľmi v Holandsku, Nemecku a iných krajinách v EÚ a Škandinávii. Naše aktivity postupne rapídne narastali a postupne sme začali umiestňovať aj pracovníkov z Českej republiky, Maďarska a Poľska.

Našim cieľom je spolupracovať flexibilne a efektívne aby sme splnili vaše požiadavky. Fakt, že sme boli dvakrát medzi finalistami hodnotenia personálnych agentúr Recruit Rank je zárukou kvality, ktorú ponúkame ako klientom, tak aj uchádzačom o zamestnanie.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Róbert Jopek
Tel.: 0908 634 471