Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce: Práca z domu
Mzdové podmienky (brutto):Od 3 000 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
Termín nástupu: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme SAP BW Konzultanta, ktorý poskytuje odborné konzultácie zákazníkom, implementuje/vyvíja nové riešenia a zodpovedá za support nasadeného riešenia.
Aktuálny projekt sa týka švajčiarskeho klienta.
Úlohy:
• Participácia na projektoch implementácie a podpora SAP BW
• Analýza potrieb, cieľov a procesov zákazníka, spolupráca na návrhu a design business procesov, customizácia riešenia
• Realizácia špecifických nastavení systému
• Testovanie zmien a podpora pri nasadzovaní zmien na základe dohodnutých štandardov so stranou zákazníka
• Participácia na zlepšovaní a optimalizácií aplikačného prostredia zákazníka
• Realizácia školení a odborné poradenstvo pre kľúčových zákazníkov
• Tvorba technickej a užívateľskej dokumentácie
Iné výhody
– zázemie IT spoločnosti,
– pravidelné odborné IT vzdelávanie
– zaujímavý sociálny program
– dlhodobé projekty v oblasti SAP
– široká škála benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Medzinárodná IT spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické,IT,ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk – Začiatočník (A2)
Požadovaná prax
SAP BW
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie ekonomického, príp. technického zamerania
• Minimálne 3-4 roky praktických skúsenosti ako SAP BW konzultant, SAP BW špecialista/engineer
• ABAP – základy
• SAP HANA – výhodou
• SAP BO, BI – výhodou
• skúsenosti s implementačnými projektami
• Prístup orientovaný na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: maria.buckova@prohr.sk
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Mária Bučková
Tel.: +421910346822