Mzdár/ka

ATENA - SMART CARE, s. r. o.

Miesto výkonu práce: Námestie SNP 14, Banská Bystrica

Dátum nástupu:

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Plat: 1 600 EUR/mesiac 1300 € základná mzda + 200 € nástupný bonus + cca 100 € prémie

Výhody / Benefit:
Nadštandardné platové ohodnotenie
Pohyblivá pracovná doba v prípade potreby
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou gastro kariet Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Voľné vstupy do mestskej plavárne
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny
Popis pracovného miesta:
Podľa Vašich doterajších pracovných skúseností Vám budú pridelené niektoré z nasledujúcich pracovných činností:
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy
- Komunikovanie a príprava dokumentov výkazov pre sociálnu poisťovňu,zdravotné poisťovne
- Sledovanie legislatívnych zmien,ich aplikácia pre potreby spoločnosti
- Pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov
- Spracovávanie a kontrola dochádzky
- Spracovávanie podkladov na mzdy ako aj samotné mzdy,vedenie mzdovej štatistiky
- Evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy(stravné lístky,zálohy na mzdy,vyúčtovania,exekúcie a pod.)
- Ročné zúčtovanie dane
- Poskytovanie konzultácií klientom v mzdových otázkach
- Dodržiavanie termínov vyplývajúcich z príslušnej legislatívy, príp.klientových požiadaviek
- Príprava podkladov pre účtovníctvo
- Evidovanie a spracovanie PN
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Administratívne a ekonomické znalosti:
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Personalistika - pokročilý
Znalosť zákonov
Počítačové znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý - podmienkou
Microsoft Word - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť lojalita
Znalosť mzdovej a personálnej legislatívy
Organizačné a komunikatívne schopnosti
Vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu
Ochota pracovať nadčas
Kontaktná osoba: Kristína Kalayová
Telefón: +421918856703
Email: