TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacuvedená mesačná mzda je ponukou pre absolventa; konečná suma závisí od seniority kandidáta a dopĺňa ju systém odmien a bonusov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste obchodník s technickým vzdelaním a radi by ste pracovali s kvalitným a žiadaným produktom? Sú pre Vás dôležité vzťahy na pracovisku, atmosféra a podpora vedenia? Potom je naša ponuka presne pre Vás.
Pre nášho klienta, celosvetového lídra v upínacej technike a uchopovacích systémoch, hľadáme obchodného zástupcu pre región Banská Bystrica a časť Oravy.
Ako nový člen tímu dostanete pridelené portfólio existujúcich zákazníkov, know-how, pomoc a podporu. Môžete sa spoľahnúť na priamu a otvorenú komunikáciu, kvalitu produktov a zázemie silnej spoločnosti. Od Vás sa na oplátku očakáva motivácia, nadšenie, ťah na bránku, ochota stať sa plnohodnotným členom tímu, vôľa podieľať sa na dosahovaní spoločných cieľov a samozrejme akvizícia nových zákazníkov.
Keďže obchodný zástupca pre klientov navrhuje riešenia a musí sa orientovať v technickej dokumentácii, hľadáme človeka s technickým, ideálne strojníckym vzdelaním. Priestor je aj pre šikovného a usilovného absolventa. Znalosť anglického jazyka je podmienkou.
Obchodný zástupca pracuje primárne z domácej kancelárie, v pondelok má priestor na dohodnutie stretnutí a komunikáciu s klientmi, ďalšie dni v týždni venuje práci v teréne. Pravidelne sa stretáva aj s ostatnými kolegami v sídle spoločnosti v Nitre. Pracuje v rámci štandardného pracovného času.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
– technické poradenstvo u zákazníkov,
– starostlivosť o stabilných klientov a budovanie nových
obchodných kontaktov,
– organizácia obchodných stretnutí,
– návrh riešení a ich následné sledovanie,
– návrh zákazníckych riešení na mieru,
– spracovanie cenových návrhov a objednávok,
– dojednanie cien a technických špecifikácií,
– samostatné vedenie projektov v úzkej spolupráci
s materskou spoločnosťou.
Počas adaptačného procesu a aj po jeho ukončení, dostane nový kolega plnú podporu vedenia spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
– samostatná a rozmanitá činnosť vo finančne silnej a stále rastúcej spoločnosti,
– angažovaný tím v moderných kancelárskych priestoroch,
– zaujímavé platové ohodnotenie v závislosti na výsledkoch,
– možnosť osobného rastu,
– dovolenkový bonus,
– teambuildingy s rodinnými príslušníkmi,
– zaistené pracovné miesto s najmodernejšími komunikačnými prostriedkami,
– služobný automobil aj na súkromné účely,
– iphone, notebook, tlačiareň
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš životopis. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 1.kolo je realizované personálnou agentúrou a 2.kolo je realizované u klienta. O výsledku výberu bude informovaný každý kandidát po ukončení výberového procesu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Naším klientom je nadnárodná rodinná spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou a predajom upínacej techniky a uchopovacích systémov. Žiadaný líder v oblasti technológií a globálny hráč aktuálne ponúka pracovné miesta 3500 zamestnancom po celom svete. Ponúka kvalitný produkt, zázemie rodinnej spoločnosti, férovú a otvorenú komunikáciu aj istoty, ktoré zabezpečili, že ani v čase korona krízy spoločnosť neprepúšťala.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
technik, obchodný zástupca
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát pre túto pozíciu je:
– absolventom školy s technickým zameraním
– zodpovedný
– samostatný
– komunikačne zručný
– technicky zdatný
– nielen farmár, ale aj lovec
– člen tímu
– kamarátsky, ochotný pomôcť
– schopný pracovať aj na spoločných cieľoch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Simona Tatliak
E-mail: tatliak@trigon-consulting.sk