Výhody / Benefit: - práca v príjemnom a priateľskom prostredí ,
- stabilná a perspektívna práca v prestížnej spoločnosti,
- možnosť osobného rozvoja a sebarealizácie,
- sociálne výhody.
Popis pracovného miesta: Koordinovať a dohliadať na profesionálne zastrešenie recepčného pracoviska, čiže organizačné schopnosti a reprezentatívne vystupovanie je jedným z hlavných kritérií tejto funkcie. Náplňou práce recepčnej je:
- pomáha v predaji a popredajných službách prostredníctvom marketingových aktivít
- administratívne práce na oddelení
Podmienky na uchádzača: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti,
- reprezentatívne vystupovanie,
- komunikatívnosť, samostatnosť, flexibilita, spoľahlivosť,
- práca s PC ( Word, Excel,)- samostatnosť a iniciatíva pri riešení pracovných úlohách,
Kontaktná osoba: Radoslava Ivanovičova
Telefón: +421335987999
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok