INOWIS, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 – 2 000 EUR/mesiacNa základe požiadaviek ZP uvádzame výšku mesačnej hrubej základnej mzdy. Základný plat bude závisieť od formy kontraktu (TPP/živnosť) a od pracovných skúseností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máš skúsenosti s nákupom a hľadáš vyváženosť medzi pracovným časom a osobným voľnom, pridaj sa do nášho tímu.
Update inzerátu: PROSÍME, posielajte životopis, LEN v prípade, že máte pracovné skúsenosti na pozícii nákupcu! Ďakujeme.
Náplňou tvojej práce bude realizácia všetkých procesov súvisiacich s nákupom predávaného sortimentu spoločnosti. Ide najmä o:
– nákup/objednávanie tovaru na základe zistenej potreby
– riadenie, sledovanie a optimalizácia zásob v súčinnosti s oddelením predaja: analýza a stanovenie normatívov zásob, stanovenie dodávkových cyklov, nákupných dodávkových množstiev pri zohľadnení objemu objednávok, spotreby, doby obratu, dodacích lehôt,
– plánovanie, vystavovanie a koordinácia objednávok,
– aktívna komunikácia s obchodnými partnermi v súvislosti s riešením objednávok,
– kontrola došlých tovarových faktúr a príprava podkladov pre colné prejednanie objednávok
– riešenie reklamácií a operatívnych problémov súvisiacich s nákupom
– vedenie agendy súvisiacej s nákupom a správa vnútorných predpisov pre oblasť nákupu
– cenotvorba a vytváranie príjmových dokladov v internom systéme
– vyjednávanie obchodných podmienok s dodávateľmi
– príprava prehľadov a analýz pre potreby vedenia spoločnosti
– vyhľadávanie nových dodávateľov
Zamestnanecké výhody, benefity
– stabilná práca
– možný až 100% homeoffice
– telefón, notebook
– pružná pracovná doba
– teambuildingové stretnutie (2xročne)
– zamestnanecké zľavy na predávaný sortiment
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých vyberieme po dôkladnom vyhodnotení.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas na spracovanie, správu, archiváciu osobných údajov uvedených v životopise a v osobnom dotazníku v zmysle zákona č.18/2018 Zb. o ochrane osobných údajov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
29.2.2024 (ostáva ešte 25 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– skúsenosti s nákupom,
– aktívna znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom),
– znalosť nemeckého jazyka výhodou ale nie podmienkou,
– efektívne komunikačné a vyjednávacie schopnosti
– analytické a logické myslenie,
– znalosť práce s MS Excel na úrovni minimálne Pokročilý
– samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť a zodpovedný prístup k práci
– proaktivita
– organizačné schopnosti,
– flexibilita
– schopnosť tímovej spolupráce, ochota učiť sa a rásť s nami.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť INOWIS s.r.o. prevádzkuje B2B a B2C e-shopy najmä s doplnkami výživy. Všetky produkty sú 100% vegánske. Viac na https://vegmart.sk/o-nas
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Eva Súlovcová
Tel.: +421903929685