Miesto výkonu práce: Piesočná 7, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Dátum nástupu: Dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Plat: 1 800 EUR/mesiac Mzdové ohodnotenie bude stanovené na základe posúdenia skúseností a zručností kandidáta, jeho odborných aj osobnostných predpokladov na výkon danej práce, ako aj stupňa seniority. Mesačná mzda tak VZNIKÁ DOHODOU individuálne na osobnom pohovore.
Výhody / Benefit: ČO PONÚKAME?
stabilitu v prosperujúcej spoločnosti pôsobiacej v TELCO oblasti
skúsený tím ľudí, od ktorých sa môžeš veľa naučiť, ale nás aj obohatiť
možnosť ďalšieho odborného rastu vo forme školení a certifikácií
príležitosť pracovať s unikátnymi technológiami a meracou technikou
notebook a telefón aj na súkromné účely, podľa levelu seniority navyše služobné auto
príspevok do 3.piliera DDS s príspevkom zamestnávateľa
odmenu za odporučenie nového zamestnanca
koncoročnú odmenu
flexibilný týždenný pružný pracovný čas
v závislosti od typu pozície a po dohode s nadriadeným Home Office
sme nielen kolegovia, ale aj kamaráti, vieme sa navzájom podporiť
radi sa smejeme a stretneme aj neformálne na tímových akciách, či pri športe :)
Popis pracovného miesta: Baví Ťa svet financií, účtovníctva a špeciálne mzdová problematika? Prácu s číslami máš v krvi? Hlava Ti "šrotí", kým nenájdeš chybu a tešíš sa, keď ju opravíš?
Potom hľadáme práve TEBA! Staň sa súčasťou nášho ekonomického tímu a ukáž, čo je v Tebe!
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
kompletné vedenie účtovníctva podľa platnej legislatívy;
účtovanie došlých a vydaných faktúr, pokladne, bankových výpisov, interných dokladov;
spracovanie zápočtov s dodávateľmi/odberateľmi,
účtovanie služobných ciest;
riešenie prevodných príkazov;
príprava a účtovanie na účtoch časového rozlíšenia, nákladov a výnosov;
správa agendy majetok a sklad;
účasť na uzávierkových operáciách, kontrola zostatkov na účtoch, kontrola saldokonta;
účtovanie rezerv;
kontrola kompletnosti a správnosti účtovných zápisov v priebehu obdobia;
mesačné reporty z účtovníctva;
príprava a spracovanie výkazov DPH, KV, SV, DPPO;
administratívne činnosti mzdového oddelenia (zápočtové listy, PN/ OČR, potvrdenia o príjme zamestnancov, 3. pilier DDS);
vedenie zložiek osobných dokumentov zamestnancov (vstupných a výstupných dokladov zamestnancov, ELDP a personálno-mzdová evidencia;
kompletná mzdová agenda – výpočet miezd, vyhotovenie potvrdení a výkazov pre poisťovne a DÚ;
ročné zúčtovanie preddavkov na DP zo závislej činnosti, prihlášky, odhlášky z a do poisťovní;
štatistické výkazy, výkazy pre NBS;
sledovanie legislatívnych zmien;
úzka spolupráca s Finančným manažérom, HR managerom a prevádzkovým personálom spoločnosti;
pravidelná komunikácia so zamestnancami spoločnosti;
Podmienky na uchádzača: uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Účtovníctvo, financie, mzdy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Cisco Webex - Mierne pokročilý
Počet rokov praxe
5
Kontaktná osoba: Mgr. Erika Pallayová
Telefón: +421915963194
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok