Špecialista verejného obstarávania a nákupu

BALANCED HR s.r.o.

Miesto výkonu práce: Bratislavský kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Dátum nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Plat: Od 2 350 EUR/mesiac + ročné odmeny a 13ty plat, konečná výška ohodnotenia bude nastavená podľa skúseností kandidáta

Výhody / Benefit:
Príspevok na dopravu do zamestnania
Príspevok na stravu nad rámec zákona
Finančná podpora na III. dôchodkový pilier
Odmeny pri pracovných výročiach a ďalšie príspevky pri dôležitých životných udalostiach.
Príspevok na rekreáciu a možnosti zvyšovania mzdy aspoň raz ročne.
Popis pracovného miesta:
Kompletné zastrešenie verejného obstarávania v spoločnosti
Administratívna príprava súťažných podkladov podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Organizácia výberových konaní, vyhodnocovanie ponúk a podmienok účasti.
Zabezpečovanie zákonných informačných povinností verejného obstarávateľa.
Vyjednávanie zmluvných podmienok s dodávateľmi s cieľom optimalizovať náklady.
Spolupráca s internými tímami na definovaní nákupných potrieb.
Monitoring trhu a dodávateľských trendov s dôrazom na efektívnosť a úspory.
Riešenie dodávateľských reklamácií a kontrola dodržiavania zmluvných podmienok
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie: Ukončené vysokoškolské štúdium druhého stupňa, ideálne technického zamerania.
Jazykové znalosti: Plynulá znalosť anglického jazyka, schopnosť efektívne komunikovať písomne aj ústne.
Odborné skúsenosti: Minimálne trojročná prax v oblasti nákupu, výhodou je skúsenosť z výrobného prostredia a znalosť legislatívy a postupov verejného obstarávania
Znalosť procesov: Predchádzajúce skúsenosti s verejným obstarávaním príp. skúsenosti v oblasti nákupu väčších investičných projektov
Technické zručnosti: Skúsenosť s prácou v systéme SAP alebo iných nákupných softvéroch je veľkou výhodou (orientácia v I-aukcie, I-tendre, SAP Ariba)
Kompetencie: Silné vyjednávacie a komunikačné schopnosti, schopnosť analyzovať a efektívne riešiť problémy.
Samostatnosť a organizovanosť: Schopnosť pracovať precízne a zvládať viaceré úlohy súčasne.
Flexibilita a mobilita: Ochota cestovať podľa potreby, aktívny vodičský preukaz.
Kontaktná osoba: Ing. Anna Čadecká
Telefón: +421948226899
Email: