Popis pracovného miesta: - registrácia pacientov do informačného systému
- plánovanie vyšetrení v súlade s kapacitami a ordinačnými hodinami
- prijímanie platieb za vyšetrenia
- telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi ohľadom termínov na vyšetrenia, cien a pod.
- objednávanie zdravotníckeho a office materiálu
Podmienky na uchádzača: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikatívnosť
zodpovednosť
precíznosť
tímový hráč
Kontaktná osoba: Božena Holienčinová
Telefón: +421908649763
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok