Plat: Od 1 470 EUR/mesiac výška sa stanovuje v závislosti od skúseností (+ mesačné odmeny a ročná odmena)
Výhody / Benefit: Pravidelné prehodnocovanie platu
Aktivita "Priveď známeho a získaj finančnú odmenu"
Rozvoj osobnosti a profesijných zručností
Možnosť kariérneho rastu a vzdelávania
Záujem o zdravý životný štýl zamestnancov
Karta MultiSport
Pravidelné školenia a workshopy
Tím skúsených a spolupracujúcich kolegov
Popis pracovného miesta: Komplexné spracovanie mzdovej agendy vrátane kompletizácie dochádzky, prihlasovacích, oznamovacích a evidenčných povinností na účely sociálneho a zdravotného poistenia a zasielanie mesačných výkazov poistného a príspevkov
Príprava zmlúv a pracovno-právnej dokumentácie
Spracovanie štatistických výkazov
Archivácia mzdovej a personálnej agendy a reporting mzdových údajov na mesačnej báze
Vedenie evidencie personálnych údajov a poskytovanie poradenstva zamestnancom
Prax v personálnom systéme OLYMP, v dochádzkovom systéme Biometric vítaná
Príprava a aktualizácia rôznych typov reportov pre vedenie firmy
Pomoc pri tvorbe rozpočtu mzdových nákladov
Spolupráca s hlavnou účtovníčkou a ostatnými účtovníčkami na oddelení
Spracovanie úhrad a vystavovanie faktúr v SK/CZ vo fakturačnom programe
Konzultácie ohľadne fakturácie s ostatnými zamestnancami a komunikácia s klientom ohľadne úhrad
Správa a aktualizácia údajov v internom CRM systéme a archivácia faktúr
Typický deň:
Vystavovanie a archivácia faktúr
Ranná a pravidelná kontrola a spracovanie dochádzky
Spracovanie miezd
Archivácia personálnych zložiek
Pracovná doba:
8-hodinová pracovná doba s možnosťou pružného pracovného času
Pracovný čas je od pondelka do piatku
Podmienky na uchádzača: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
účtovníctvo, mzdové účtovníctvo
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
Precíznosť, orientácia na detail
Schopnosť pracovať pod stresom a v termínoch
Schopnosť tímovej práce a spolupráce
Dobré komunikačné schopnosti
Orientácia na dosiahnutie výsledkov
Kontaktná osoba: PhDr. Zuzana Karabinošová
Telefón: +421513215215
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok