Výhody / Benefit: • Rozvojový program (odborné vzdelávanie, tréning manažérskych zručností, soft skills školenia, jazykové kurzy)
• Bonusový systém odmeňovania
• Bonusové dni pracovného voľna (sick-days)
• Zaujímavá pracovná náplň, široké kompetencie pri riadení pracovného teamu
• Práca s modernými technológiami
• Moderné pracovné pomôcky, odborná literatúra a odborné informačné systémy (vrátane prístupu k materiálom metodicko-legislatívnych komisií SKDP)
• Priateľské a inšpiratívne pracovné prostredie
• Rôzne typy firemných eventov (teambuilding, firemné večierky, interné vzdelávacie a rozvojové aktivity)
Popis pracovného miesta: V Kreston Slovakia obsadzujeme pozíciu Manažér účtovného oddelenia. Pozícia je skvelou príležitosťou pre manažéra so skúsenosťami s vedením účtovníctva, finančným riadením, finančným kontrolingom a riadením pracovného tímu. Ak máte viacročnú prax v uvedených oblastiach a chcete sa stať súčasťou tímu profesionálov v spoločnosti, ktorá je súčasťou medzinárodnej siete poradenských spoločností Kreston Global, radi sa o Vás dozvieme viac na osobnom pohovore.
Náplň práce a kľúčové kompetencie:
a) Komplexný management účtovného oddelenia (správa a rozvoj klientov)
b) Odborné vedenie pracovného teamu, plánovanie rozvojových aktivít
c) Vyhodnocovanie plnenia pracovných úloh členov účtovného oddelenia
d) Strategická komunikácia s klientami, rozvoj spolupráce s klientami, spolupráca s partnermi pri stanovovaní cieľov účtovného oddelenia
e) Výber a implementácia digitalizačných nástrojov, modernizácia a rozvoj procesov účtovného oddelenia
f) Skupinový reporting
g) Podpora pri vedení interného účtovníctva, finančný kontroling skupiny, plánovanie výdavkov
h) Spolupráca s daňovým, auditným a právnym oddelením v rámci prierezových projektov (najmä v oblasti M&A)
Výhodou je predchádzajúca prax na obdobnej pracovnej pozícií a/alebo skúsenosti s finančným riadením, reportingom a kontrolingom ako aj spolupráca s audítorom pri realizácií štatutárneho auditu (konsolidácií). Rovnako výhodou je práca v medzinárodnom prostredí alebo v oblasti poradenstva s aktívnym využívaním cudzieho jazyka.
Pozícia je vhodná pre kandidáta s viacročnou odbornou praxou (7+) v oblasti vedenia účtovníctva s manažérskymi zručnosťami a schopnosťou delegovať pracovné úlohy a kontrolovať ich plnenie. Pracovná náplň zahŕňa tiež pravidelnú komunikáciu s klientami s cieľom prinášať nové trendy do vedenia účtovníctva podľa potrieb jednotlivého klienta a rozvíjať portfólio existujúcich klientov so silným zameraním na customer care a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov.
Pracovná pozícia je vhodná pre kandidáta s biznisovým prístupom, ktorý chce budovať svoje manažérske zručnosti, dlhodobo rásť a stabilne rozvíjať svoju kariéru v dynamickom pracovnom prostredí.
Podmienky na uchádzača: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, financie, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady na túto pracovnú pozíciu sú schopnosť riadiť pracovný tím, výborné komunikačné schopnosti, orientácia na vzťah so zákazníkom a predchádzajúce skúsenosti s vedením odborného tímu.
Kontaktná osoba: Mgr. Dominika Martinčeková
Telefón: +421232600620
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok