Koordinátor zákazníckej podpory

LAST MILE, spol. s r.o.

Miesto výkonu práce: Cesta na Senec, Bratislava

Dátum nástupu: dohodou

Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Plat: LAST MILE, spol. s r.o.

Výhody / Benefit:
práca s modernými technológiami a inováciami
​- odborné školenia v oblasti pracovného zaradenia a účasť na konferenciách
​- možnosť ďalšieho profesijného rastu
​- možnosť práce v dohodnutom rozsahu aj formou Home Office
​- priateľské pracovné prostredie
​- možnosť využitia firemných vozidiel na súkromné účely
​- koncoročné odmeny podľa výsledkov firmy
​- firemné teambuildingy
​- Multisport karta pre športové aktivity
​- ovocie, občerstvenie, sladkosti, pitný režim​
Popis pracovného miesta:
​Máš chuť rozvíjať svoje nadobudnuté znalosti a naučiť sa niečo nové? Pomôcť nám v rámci budovania kvalitnej zákazníckej podpory a pracovať v rámci mladého kolektívu? Hľadáme ambicióznu osobu, ktorá má rada výzvy a pomôže nám s riadením a nastavením procesov v rámci servisného a hotline tímu.​

Riadenie a koordinácia každodenných operácií servisného a hotline tímu
Zefektívnenie existujúcich postupov a procesov
Sledovanie a analýza výkonnostných ukazovateľov, poskytovanie spätnej väzby a návrhy na zlepšenie
Zabezpečenie vysokého štandardu zákazníckeho servisu a odozvy na požiadavky zákazníkov
Riešenie eskalovaných problémov a sťažností zákazníkov
Spolupráca s inými oddeleniami na zabezpečení bezproblémového priebehu služieb
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Organizačná schopnosť - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Analytické myslenie - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti


Silné organizačné a riadiace schopnosti
Výborné komunikačné a interpersonálne zručnosti
Orientácia na zákazníka a schopnosť poskytovať vysokú úroveň služieb
Analytické myslenie a zmysel pre detail
Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí a riešiť problémy efektívne
Kontaktná osoba: Nina Medveďová
Telefón: +421911222086
Email: