Skip to content (Press Enter)
Asseco Solutions, a.s.
Miesto výkonu práce: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Dátum nástupu: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Plat: 1 800 EUR/mesiac Mzda môže byť dohodnutá aj vyššia, a to v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností.
Výhody / Benefit:
Dobre odvedenú prácu radi oceníme, preto okrem férového finančného ohodnotenia Vám ponúkame aj množstvo zaujímavých benefitov.
Finančný príspevok na stravné nad rámec zákona
Parkovacie miesto s príspevkom od zamestnávateľa
Možnosť home office
Flexibilný pracovný čas
Dni voľna navyše na dobrovoľnícke akcie a okrúhle jubileá
Preplatenie štartovného
Odmena pri pracovnom jubileu
Bonus za odporučenie nového kolegu
Kids friendly office
Dog friendly office
Chillout zóna
Firemné akcie a teambuildingy, darčeky...
Utorky a štvrtky rýchločistiareň oblečenia v budove sídla spoločnosti v Bratislave
Multisport karta
Moderné pracovné prostredie a priateľský kolektív
Finančná výpomoc v prípade vážnej životnej udalosti
Popis pracovného miesta:
Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.
Naše riešenia denne využíva viac ako 20 000 používateľov a 4 200 firemných zákazníkov. Neustále sledujeme trendy, vedieme dialóg s partnermi a prinášame inovatívne produkty, ktoré pomáhajú firmám rásť. Sme súčasťou nadnárodnej skupiny Asseco Group, ktorá pôsobí vo viac ako 60 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 33 000 ľudí. Sme tu už 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
PRIDAJTE SA K NÁM
Máte tímového ducha a stotožňujete sa s našimi hodnotami: dôvera, rešpekt, ľudskosť, profesionalita a inovácia? Staňte sa súčasťou tímu takmer 200 talentovaných ľudí, ktorí spoločne zdieľajú nadšenie pre technológie a neustále hľadajú nové spôsoby, ako dosahovať úspech. Ak hľadáte miesto, kde môžete uplatniť svoje silné stránky a neustále sa rozvíjať, pošlite nám životopis. Možno hľadáme práve Vás!
Hľadáme šikovného a bystrého kolegu, ktorý sa nebojí výziev. Máš skúsenosti s administráciou Windows alebo Linux operačných systémov? Máš chuť spoznať administráciu databáz (Oracle, MS SQL, PostgreSQL)? Chceš sa neustále učiť a zlepšovať? Ak áno, pošli nám svoje CV ešte dnes. Vytvárame ERP systémy na spracovanie veľkého množstva dát a riadenie stredne veľkých a veľkých firiem.
Čo budeš u nás robiť:
o Administrácia, inštalácia a konfigurácia databázovej a aplikačnej serverovej vrstvy našich zákazníkov
o Aktívna účasť na konsolidácii, automatizácii a dokumentácii
o Návrh a optimalizácia riešení
Informácie o mieste práce - Bratislava, BB, ZA alebo PP office. Prípadne možnosť remote.
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť administrácie aspoň z jednej oblasti ako Windows, Linux, Oracle databázy, MS SQL, či PostgreSQL
Výhodou je znalosť aspoň jedného zo skriptovacích jazykov (napr. Bash, Perl, Python, Batch, PowerShell)
- Prax z IT supportu minimálne dva roky
- Samostatnosť a zodpovednosť
- Logické myslenie
- Zákaznícky orientovaný prístup
- Dobré komunikačné schopnosti slovom aj písmom
- Schopnosť a chuť učiť sa nové veci
- Anglický jazyk výhodou
Kontaktná osoba: Drahomíra Garajová
Telefón: +421915998424
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok