Skip to content (Press Enter)
AG Finance Company s. r. o.
Miesto výkonu práce: Práca z domu
Dátum nástupu: Ihneď
Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
Plat: 500 - 2 000 EUR/mesiac výška príjmu závisí od výkonu a nasadenia
Výhody / Benefit:
Môžeš si prispôsobiť pracovný čas podľa svojich potrieb, vďaka flexibilnému pracovnému režimu.
Získavaš potrebné vzdelanie a odbornú prípravu v oblasti financií, ako aj možnosti kariérneho rastu.
Budeš odmenený/á naozaj atraktívnou odmenou za svoju kvalitnú prácu.
Máš pomocného asistenta na administratívne úkony, ktorý ti uľahčí prácu a umožní ti sa sústrediť na radenie klientom.
Môžeš sa tešiť na rôzne benefity, ako sú teambuildingy, pracovné cesty alebo dovolenky.
Máš priestor pre kreativitu a nápady, ktoré ti pomôžu rozvíjať sa a posúvať sa vpred, nielen v oblasti financií, ale aj v oblasti marketingu, obchodu a podnikania.
Máš moderné pracovné prostredie a technológie, aby si mohol/a pracovať efektívne a s pohodlím.
Máš možnosť pracovať s ľuďmi, ktorí majú rovnaký záujem o financie ako ty a spoločne sa môžete zapojiť do rôznych projektov a aktivít.
Popis pracovného miesta:
Kompletná a profesionálna finančná starostlivosť o klientov
Získavanie nových klientov
Vytváranie finančných plánov
Audit existujúcich zmlúv
Telefonický a osobný kontakt s klientmi
Organizovanie si svojho času pomocou diára
Telefonické dohadovanie si termínov
Organizovanie a účasť na poradách, školeniach
Po zaškolení vedenie vlastného teamu
Poskytovanie odborných finančných poradenstiev klientom
Analýza finančnej situácie klienta a navrhovanie optimálnych riešení
Budete poskytovať kompletnú a profesionálnu finančnú starostlivosť o klientov, získavať nových klientov, vytvárať finančné plány, vykonávať audit existujúcich zmlúv a udržiavať telefonický a osobný kontakt s klientmi. Budete si organizovať svoj čas pomocou diára a dohadovať si termíny s klientmi. Budete sa tiež zúčastňovať porád, školení a po zaškolení budete viesť vlastný tím. Typický deň na pozícii finančného poradcu zahŕňa stretnutia s klientmi, plánovanie a organizovanie finančných plánov a telefonické dohadovanie si termínov.
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Zoom: Video Conferencing - Základy
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Bezúhonnosť, serióznosť, čestnosť, samostatnosť a flexibilita, príjemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti, ambícia osobnostného a odborného rastu.
Kontaktná osoba: Adrián Gonda
Telefón: : +421910355285
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok