Skip to content (Press Enter)
Mareena
Miesto výkonu práce: Ferienčíkova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Dátum nástupu: 1.4.2025 alebo dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Plat: Od 1 600 EUR/mesiac Výška mzdy sa odvíja od kompetencií a skúseností uchádzača/-ky.
Výhody / Benefit:
• priateľský tím a inšpiratívne pracovné prostredie,
• možnosť spoluvytvárať agendu a formovať rozvoj celej organizácie,
• možnosť profesionálneho a osobnostného rozvoja,
• možnosť zúčastňovať sa školení a podujatí na medzinárodnej úrovni,
• práca v medzinárodnom prostredí,
• flexibilný pracovný čas s možnosťou využitia home officu,
• balíček na privítanie,
• tímové a individuálne supervízie,
• celoorganizačný teambuilding,
• zamestnanecká zľava v Mareena eshop-e.
Popis pracovného miesta:
Si človek, ktorý rád pracuje s tabuľkami, rozpočtami a máš analytické myslenie? Pridaj sa do nášho dynamického, priateľského a ambiciózneho tímu a uplatni svoj potenciál a skúsenosti pri manažovaní finančnej agendy v neziskovom sektore. V Mareene budeš zodpovedný/-á za:
vypracovanie finančných plánov organizácie a projektových rozpočtov,
monitorovanie a vyhodnocovanie plnenia projektových plánov,
posudzovanie a kontrolu oprávnenosti výdavkov podľa finančných pravidiel projektov,
prípravu reportov, prehľadov a analýz hospodárenia,
vedenie interných a externých finančných a procesných auditov v organizácii,
prípravu odporúčaní na zvýšenie efektívnosti čerpania finančných zdrojov a hľadanie možností úspor,
manažovanie tímu financií,
komunikácia s externou účtovníčkou a mzdárkou,
koordináciu prípravy štatutárneho auditu a daňového priznania,
aktívny business support pre programy, členov manažmentu a ostatných pracovníkov/čky Mareeny – poskytovanie usmernení, prezentácia postupov a usmernení ohľadne pravidiel administrácie projektov, oblasti financií, účtovníctva a personalistiky,
reportovanie riaditeľovi/ke organizácie,
komunikácia za finančný tím smerom navonok (partneri, donori, štátne inštitúcie a pod).,
zodpovednosť za finančné a administratívne politiky a procesy v organizácii, prípravu projektových správ a ďalšej administratívy, vzdelávanie pracovníkov/čok v tejto oblasti,
koordináciu projektovej agendy.
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Manažment, Ekonómia, Financie, Účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Prax na pozícii/v oblasti
Controlling, finančný manažment
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• analytické myslenie,
• samostatnosť a iniciatívu – schopnosť nájsť riešenie pre vzniknutý problém a implementovať ho,
• zodpovedný prístup k práci a dodržiavanie stanovených pravidiel,
• zdieľanie spoločných hodnôt a tímového ducha,
• skúsenosti s prácou v oblasti financií v neziskovom sektore výhodou.
Kontaktná osoba: Bibiana Neuschel
Telefón: +421948113947
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok