Administratívny pracovník pre oddelenie objednávky / Bratislava / Pridaj sa k nám do tímu, hľadáme práve Teba

VisionX - očná optika

Miesto výkonu práce: Pasienková 1, Podunajské Biskupice

Dátum nástupu:

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Plat: 1 200 EUR/mesiac Tvoja mzda bude závisieť od Tvojich schopnosti a zručnosti. My Ti poskytneme priestor na sebarealizáciu a ostatné máš vo svojich vlastných rukách. Samozrejme ponúkame Ti osobnostné ohodnotenie, alebo odmeny za Tvoju lojalitu voči spoločnosti. Všetko je len na Tebe, koľko energie a úsilia vložíš do práce, toľko sa Ti vráti späť. Samozrejmosťou je príplatok za nadčas + práca počas víkendu

Výhody / Benefit:
Čo Ti za to môžeme ponúknuť?
Naša ponuka je v prvom rade v starostlivosti o personál.
Staráme sa o to, aby si sa u nás cítil spokojne a šťastne.

Priorita je pre nás Tvoja spokojnosť, aby každý jeden zamestnanec chodil do práce s radosťou a nadšením.

Ak nemáš žiadne skúsenosti s prácou, nebuď smutný / smutná, dáme Ti príležitosť ukázať svoje znalosti a schopnosti.

Podporíme Tvoje záujmy alebo koníčky, ktoré vykonávaš vo svojom voľnom čase či už formou poukazu, alebo finančným príspevkom.

Po roku dobre odvedenej práce poskytneme finančnú Vianočnú odmenu, po dvoch rokoch práce u nás, Ťa čaká aj polročná odmena na letnú dovolenku.

Samozrejme zamestnanecká zľava na nákup okuliarov pre rodinných príslušníkov či BENEFIT pre Teba, každé dva roky okuliare ZDARMA pre vlastnú potrebu podľa vlastného výberu bez finančného limitu.

No a nakoniec, keďže vzdelávanie je v dnešnej dobe veľmi dôležité a vzácne, ponúkame Ti na našej akadémií vzdelávania, podľa potreby školenia a rôzne vzdelávacie kurzy.
Popis pracovného miesta:
Tvoja náplň práce bude veľmi jednoduchá a zahŕňa každodennú starostlivosť o jednotlivé prevádzky očnej optiky po celom Slovensku.
Zhrnieme Ti to v nasledujúcich bodoch...

Prísť do práce s dobrou náladou a pozitívnou energiou, aby si sa pripravil / pripravila na Tvoj úspešný deň.

Mať jasný cieľ poskytnúť svoje služby pre jednotlivé prevádzky o ktoré sa budeš pravidelne starať.

Správať sa milo, úctivo, ochotne poradiť všetkým kolegom a svojim správaním ísť príkladom pre ostatných zamestnancov.

Svojím prístupom k práci reprezentovať seba ako osobu a zároveň šíriť dobré meno spoločnosti.

Počas dňa Ťa čaká starostlivosť o chod kancelárie.

- objednávky dioptrických skiel zadávanie do výroby v online systéme
- objednávky kontaktných šošoviek
- objednávky doplnkového tovaru ( puzdra, handričky... )
- sledovanie dodržiavanie dodacích lehôt
- komunikácia s jednotlivými prevádzkami na dennej báze
- príjem a výdaj tovaru
- spracovanie, príjem a odoslanie balíkov
- vystavovanie dodacích listov a faktúr
- inventarizácia tovaru
- príprava podkladov pre spracovanie účtovníctva

Samostatne pracovať a odolávať stresom
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
administartíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Práca s PC - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontaktná osoba: Ľudmila Lehoťáková
Telefón: +421914188335
Email: