Digital Media Specialist

Starmedia, s. r. o.

Miesto výkonu práce: Leškova 5, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Dátum nástupu: 1.4.2024

Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Plat: 1 800 EUR/mesiac Uvedená mzda je na TPP a môže byť navýšená v závislosti od skúsenosti kandidáta/ky. Spolupráca možná aj formou živnosti.

Výhody / Benefit:
- 20 rokov skúseností, medzinárodné know-how;
- super kolegov a seniorný tím plný špecialistov na médiá, marketing a dáta;
- možnosť byť súčasťou rodiny Kreator group a pričuchnúť ku cross-agentúrnym projektom v rámci našej kreatívnej, dátovej alebo produkčnej agentúry (Wiktor Leo Burnett, Socialists, Leopard Production, Data Concept);
- príležitosť učiť sa nové veci a vylepšovať sa v tom, čo ti už ide; účasť na konferenciách, workshopoch, školeniach;
- starostlivosť o zamestnancov z hľadiska ich kariérneho a osobného rozvoja;
- aktraktívne finančné bonusy;
- 1 deň home office do týždňa
Popis pracovného miesta:
Staň sa súčasťou Starmedie, kde pod vedením tímlídra Tomáša Mladého budeš mať na starosti najmä digitálne plánovanie platenej reklamy a direct buy. Čaká na Teba zaujímavá práca pre veľkého klienta a tiež skúsený tím špecialistov, ktorý Ti bude rovnocenným partnerom, na ktorého sa môžeš na 100% spoľahnúť.

Ak to znie lákavo, čítaj ďalej :

Ako by vyzeral Tvoj bežný deň? Tvoj kolega/kolegyňa z oddelenia Client partner si s Tebou prejde bríf od klienta, do ktorého zakomponujete špecifiká.

Spracujete tzv. digitálny médiá plán, ktorý zahŕňa plánovanie kampane, kde bude umiestnená, aké formáty sa použijú, ako sa bude distribuovať budget, jednoducho ako dosiahnete ciele, ktoré ste si stanovili.

Nemenej dôležitou súčasťou je aj príprava tzv ,,reasoningu” resp. reportu pre klienta (tento je väčšinou v písanej podobe). Následne Tvoji kolegovia (performance špecialisti) kampane nasadia.

Prichádzajú aj ad hoc zadania, ktoré sú analytického typu (ide o súvislosti, ktoré vyplývajú z aktuálneho fungovania kampane). Napríklad, spracovať správanie zákazníkov na webe. (Na to používame Google Analytics alebo Adobe Analytics.)

O akého klienta ide?

Ide o spoločnosť, ktorá inšpiruje svet a tvorí budúcnosť svojimi prevratnými myšlienkami a technológiami.
Tento klient je kvalitným partner, ktorý je zaujímavý tým, že je otvorený a naklonený novým riešeniam.

Ďalšou oblasťou je nastavovanie kampaní v rámci direct buy, ktorá obnáša komunikáciu s lokalnymi publishermi, nastavenie merania kampane, optimalizáciu kampane a reporting.

ponúkame možnosť podieľať sa na vývoji/využívať interné AI tooly (attribution, planning, reporting, administration), alebo adaptácia už existujúcich AI toolov pre každodenné tasky (AI tooly používame najmä na to, že, automatizujeme reporting, čo nám pomáha v interpretácii výsledkov)
Podmienky na uchádzača:
uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
digitálny marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Google Campaign Manager 360 - Pokročilý
Meta Business Manager - Pokročilý
Google Analytics - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Online Specialist
Počet rokov praxe
2
Kontaktná osoba: Veronika Michnicová
Telefón: +421917874338
Email: