Plat: 1 200 - 1 380 EUR/mesiac 1200€/brutto + 13. a 14. plat. Finálna výška mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností kandidáta.
Výhody / Benefit: práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou,
príspevok na stravné v hodnote 7,8€/ deň,
príspevok na dopravu,
príspevok na DDS,
flexibilný pracovný čas,
deň zdravia, športový deň,
deň voľna navyše pri svadbe,
príspevok pri narodení dieťaťa,
deň voľna pre rodičov prváčikov v 1. deň školského roka,
karta MULTISPORT,
podniková chata v Štrbe,
jazykové vzdelávanie,
odborné vzdelávanie a mnohé iné
Popis pracovného miesta: Rozmýšľala si nad pozíciou asistentky riaditeľa? Ak ťa baví administratíva a máš zmysel pre detail a organizáciu, máme pre teba ponuku práce!
Čo budeš ako asistentka riaditeľa robiť?
+ Komunikovať: Zvládneš každý email a telefonát s úsmevom a profesionalitou.
+ Administratívne úlohy: Nebojíš sa žiadnej úlohy, či už ide o evidenciu dokumentov, dochádzky alebo iné administratívne činnosti.
+ Zahraničné cesty: Budeš mať na starosti rezervácie a zabezpečenie služobných ciest a to na území SR, ale aj v zahraničí.
+ Spolupráca s HR a inými oddeleniami: Budeš spolupracovať s HR oddelením, zabezpečovať administratívnu časť dochádzky zamestnancov, spolupracovať s pracovnou zdravotnou službou.
Čo požadujeme:
+ Komunikačné zručnosti: Zrozumiteľná a priateľská komunikácia je základ.
+ Jazykové zručnosti: Komunikácia v angličtine v písomnej aj ústnej forme ti nerobí žiadny problém.
+ Samostatnosť: Dokážeš riešiť úlohy samostatne.
+ Spoľahlivosť: Pridelené úlohy riešiš zodpovedne a vieme sa na teba spoľahnúť.
+ Dôslednosť: Potrpíš si na detaily.
Podmienky na uchádzača: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
prax na sekretariáte je vítaná
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontaktná osoba: Ing. Diana Parráková
Telefón: +421249237556
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok