Plat: Od 1 100 EUR/mesiac odmeny, bonusy a dovolenky naviac.
Výhody / Benefit: • Motivujúce finančné ohodnotenie vrátane cielených odmien a benefitov, sociálny program
• Zaujímavú prácu v profesionálnom a ambicióznom tíme mladých ľudí
• Vypracovaný systém trvalého vzdelávania, perspektívy profesionálneho a osobného rastu
• Stabilitu, zázemie spoločnosti, ktorá je držiteľom certifikátu GMP B4.1
• Možnosť sebarealizácie - semináre, jazykové kurzy
• Príjemné pracovné prostredie na pobočke spoločnosti – Komárno
Popis pracovného miesta: • Vašou hlavnou úlohou bude rozširovanie portfólia zákazníkov/dodávateľov, zisťovanie ich potrieb a následný reporting
• Komunikácie v rámci holdingu firmy CZ - PL - SK Kolegami
• Zodpovednosť za plnenie zadaných úloh a podpora obchodného oddelenia
• Vedenie obchodnej administratívy a bežné kancelárske práce
Podmienky na uchádzača: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť
Zodpovednosť
Kontaktná osoba: Eunika Mayer
Telefón: +421911450301
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok