Výhody / Benefit: Zaujímavé platové ohodnotenie, podľa skúsenosti a možnosť ovplyvniť výšku svojho zárobku.
Mimoriadne akčné a neformálne prostredie. Priestor pro vlastnú iniciatívu - na každom názore záleží. Kancelária priamo v centre starého mesta v Bratislave.
Popis pracovného miesta: Čo budeš mať na starosti?
Administratívnu činnosť spojenú s chodom kancelárie. Prípravu dokumentov, kompletizovanie podkladov pre našich klientov. Rôzne pochôdzky mimo kancelárie, preberanie pošty.Taktiež ťa bude čakať veľa ďalších zaujímavých ad hoc úloh.
Všetky činnosti sa vykonávajú priamo v kancelárií, Home Office nie je možný.
Čo k tomu musíš ovládať?
Hľadáme niekoho komunikatívneho, kto má písomný slovenský jazyk na vysokej úrovni.
Niekoho kto má chuť sa posúvať osobnostne i kariérne.
Ideálne niekoho so skúsenosťou z administratívy, ale to nie je podmienkou, dôležité pre nás je aby si bol/a organizovaný/á a dalo sa na teba spoľahnúť. Aktívna znalosť anglického jazyka je výhodou.
Čo Ti za to ponúkame?
Zaujímavé platové ohodnotenie, podľa skúsenosti a možnosť ovplyvniť výšku svojho zárobku.
Mimoriadne akčné a neformálne prostredie. Priestor pro vlastnú iniciatívu - na každom názore záleží. Kancelária priamo v centre starého mesta v Bratislave.
V prípade záujmu zašli, prosím, svoj CV, informáciu o počte hodín, koľko môžeš týždne pracovať (min. 24) a pár riadkov na tému prečo chceš pracovať pre ALTAXO.
Podmienky na uchádzača: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vynikajúce komunikačné schopnosti
- Samostatnosť
- Flexibilita
- Ústretovosť
- Zodpovednosť
Kontaktná osoba: Mgr. Daniela Krišková
Telefón: +421948185178
Email:
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok