Administratívno – obchodná pracovníčka

FRANK, s.r.o.

Miesto výkonu práce: Plzeňská 13, Košice

Dátum nástupu: ihneď alebo dohodou

Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Plat: 1 100 - 1 500 EUR/mesiac Odmeny podľa predaja a dosiahnutých výsledkov.

Výhody / Benefit:
Výrazné zľavy na predávaný tovar, odmeny z predaného tovaru.
Popis pracovného miesta:
Vedenie skladového hospodárstva v internom programe, objednávky tovaru, príjem a evidencia tovaru, označovanie tovaru, výdaj tovaru zo skladu, inventúry tovaru na predajniach. Tvorba a úprava objednávok v programe Excel, štatistiky predaja, občasná komunikácia so zahraničím - výber tovaru (obuv, hodinky, kabelky a ďalší tovar).
Vedenie korešpondencie a komunikácia s dodávateľmi, administratívne a iné podporné činnosti podľa pokynov nadriadeného. Práca si vyžaduje občasné cestovanie.
Podmienky na uchádzača:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Obchod, manažment, administratíva, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Estetické cítenie, prax v obchode s podobným sortimentom, znalosť práce s programom skladového hospodárstva.
Kontaktná osoba: Ing. František Bělaška
Telefón: +421905603650
Email: